Ben aynı zamanda yaptırmıştım ama buna doktor karar veriyor çocuğa göre. Mesela 9 aylık olucak ikizlerim biz hala menenjite başlamadık yoğun takvimi atlatalım dedi sonra kusmaları oldu falan yine erteleyelim sorun yok dedi bu ay bakalım yaptırcaz inşallah