Merhabalar 7 ay 10 günlük oğlum var iki haftadır önce memeden emmeyi azalttı uyarıcı dedik merak dedik biberonla sağıp verdim. Şimdi de biberonu istemiyor ek gıdaya başlamıştık biberonla da istemeyince sinirlendim kaşıkla vermeyi denedim ve kaşığa açtı ağzını ve ne yapmam gerektiğini bilmiyorum kaşıkla süt içirilmez nereye kadar içirilir. Dr da açıklayıcı bir bilgi veremiyor var mı bu şekilde bu durumda olan anneler vb 😞😞😞