Nur08 Izim 4 ay 5 gunluk Ağız suyu 2 aydır var zaten şuan iki elini de eline götürüyor 3 gündür çok huyuzs damağı kabarmış ateş 38 öksürük var 6 7 saatte 60 cc zorla iciyo
Wee Nur08 diş cıkıcak canım benim oğlanında 4.ayı bittiğinde alt 2 diş patlamıştı. Aynen bu dediklerinizi yaşadım.erken çıktığı için anlamıyorsun diş mı değil mi diye.2 ay sonra da üst 2 dişimiz çıktı 6.ay bittiğinde 4 dişi vardı yavrumun
Emir7227 Nur08 iki gündr kızımın ateşinde 38 çok halsiz hiç durmuyor uykusunda ağlıyor kucaktabile ağlıyor 7,5 aylık acaba diş mi çıkaracak bu ateş ne zaman kadar sürecek ateşten dolayı çok halsiz dün acile götürdüm dedi boğazında iltihaplanma olmuş.
Nur08 Wee sence ne zaman cikar canim 2 gundur 38 derec atesi iştah sifir baygin yavrum hali hic yok oksuruyo cok üzülüyorum Peki ateş kaç gün surer
Wee Nur08 çıkması yakındır canım elleyince eline sertlik geliyorsa patlıcaktır.öksürük fln da var diyosun başka bi enfeksiyon grip fln durumu var mı diye doktora görünebilirsin canım.bizim öksürük yoktu ateş de dişler çıkmaya yalın 1-2 gün oldu ama coj huysuzdu o dönem sürekli ağzına bişey götürüyordu.ateşide o dönem iniyo cıkıyo düzensizdi
Emir7227 Nur08 inan ki öyle halsizlik varki kızımın üstünde elini bile kaldıramıyor çok üzülüyorum ateş düşürücü veriyorum 36,5 a iniyor şŞurubun etkisi geçince 38 oluyor yine ateşi
Nur08 Emir7227 aynen canim benimki de öyle düşüyor ama geri çıkıyor insallah bir an önce çıkar dişleri rahatlarlar