Benim bebegim 3.5 aylık, 4.ayda beklenen dogum kilosunun 2 katı, 6500 olursa bana göre cok iyi olur mesela. Sizin doğum kilonuz neydi acaba? Doktor mu yetersiz buldu? Bir de baştan beri mi az emiyor yoksa atak döneminde misiniz acaba bunları bilmek gerekiyor önce :)