Kızlar oğlum 1 ay 18 günlük ilk günden belli asla salamadım ne ayakta ne beşikte şuan hafif salansa beşik huzursuz oluyor 40 çıkana kadar emzirip gazını çıkarır koyardık beşiğe direk uyurdu son zamanlar da emzirdiktwn sonra babası yada ben omuzumuza alıp piş piş yapıyoruz hem gazı çıkıyor hemde uyuyor beşiğine koyuyoruz öyle devam ediyor uyumaya ben uyku rutini böyle devam etsin istiyorum ama değişir diyorlar böyle devam etmesi için ne yapabilirim? Yada başka bir uyku düzeni mi kurmam lazım