evde ki patlıcanı unutup tekrar patlıcan almışım 2 poşet patlıcanım oldu derin dondurucumda zaten patlıcanım var atmıştım akşam tavuk yapayım dedim patlıcanlarımı nasıl değerlendirebilirim ya da başka napabilirim öneride bulunur musunuz içim dışım patlıcan oldu yanlışlıkla 😂😂😂