3 yasindaki yegenimde de benzer bi durum yasamistik. Bebegin beyninde kist var vs dediler. Sonra farkli doktorlara gittik; kist var ama abartilacak bi durrum yok, gebeliklerde gorulen bir durum, yuksek ihtimalle kaybolur ve problem yasamazsiniz denilmisti. Hakkaten de yegenim saglikli doğdu, sıkıntısı yok şükür.
Yani bazen bazi durumlar abartilabiliyor ya da yanilabiliyorlar. Caninizi sikmayin,inşallah saglikla kavusursunuz🙏🏼