Açlık falan değil ben de aç sanıp mamalarla emzirerek şişirdim çocuğu daha da gazı arttı tüm gün ağladı çocukcağız. Birebir aynılarını yaşadım. Gazı var. Biogaia probiyotik damla kullandık. 2 aylık oldu yeni yeni azaldı gazı. Doktoruna danış o gerekeni söyler sana. Gazı olunca acı çektiği için kendini iyi hissetmek için sürekli emmek istiyo.