Kızlar 3 gün sonra 7 aylık olcak yemiyor ya napcam çok korkuyorum alışamazsa yiyemezse diye, şimdi sadece muz tahin pekmez yiyor hele pütürlü oldumu hiç sevmiyor bee bee diyip çıkarıyo yada öğürüyo kusuyo asla ağzını açmıyo, hadi şurda 4 5 gündür grip olduk doktor hasta olduğu içinde yemeyebilir dedi ama ondan önceside yemek istemiyordu bi ara yiyordu yumurta çorba felan şimdi o da yok. Tabiki doya doya yemesini beklemiyorum ama mesela 3 çay kaşığı kadar bile çorba istemiyor, yumurtada yemiyor peynirde yemiyor ilk başladığımızda az az yiyordu valla çok üzülüyorum kilosu felan normal ama artık 7 aylık oldu ne zaman alışcak ki, blender felan kullanmıyorum cam rende kullanıyorum ama yok havuç olsun elma olsun rendelesemde yemiyor ben ne yedirebilirimki şaştım kaldım. Bebek irmiği aldım çok güzel elmalı muhallebi yaptım elma pütürlü diye yemedi, sonra balkabağı çorbası felan yaptık yemedi, yoğurt labne seviyordu şimdi onlarıda istemiyor.