A2B4 4 günlük anneyim 2. Çocuğum ilk defa başıma geldi karnım kizarinca anladım enfeksiyon varmış ultrasonla karnıma baktı su var dedi ödem.yarın kan tahlili vereceğim ne zaman geçer yurumemi bile etkiliyor bu arada göbeğim katlı epey göbek kaldi
selimhankerem A2B4 benim iki sezeryanımda kızarıktı ama bu ikinci daha bi ağrıyor 1 ay oldu başka ne belirtiniz vardı kızarıklık dışında
A2B4 selimhankerem karnımda şişlik var bugün ultrasonla bakti hoca su var şişlik var dedi.kan tahlili alacaklar yarın çok acıyor kırmızı yerler dokununca ya da normal de aciyor