dalezgi26 çok geçmiş olsun, bir tedavisi yok. Kızım da atlatmıştı, çok zordu.. Ağzı yara olduğu için beslenememişti, sürekli ağlamıştı.. En zor atlattığımız hastalıklardan.. 3-4 gün ateş bitmedi.. Yaralar için antibiyotikli bir krem vermişti, bir de ateş düşürücü