alpaslan_bahar24 mamanın içerisine şekerli vanilin ekleyebilirsiniz doktorumuz öyle denetti bize ilk daha sonra pekmez falan koyduk 5 aylık olunca o sekilde iciyordu 4+ yazan kavanoz mamalar var onların içine ekleyip yedirmemizi söylemişti. burda çok yağmur yağıyor lojman ilçe dışında ptt gidemem bebeğğiimi bırakacak kimse yok çünkü imkanm olsaydı mutlaka gönderirdm daha önce yolladıklarm oldu buradan. bide hepsinin tadı kokusu aynı kötü kokuyorlar. vanilya çubuğualıp mamayada ekleniyor