Deletedmom_100 un kavurun soğutun soğuk ile açın dökün çorbaya ne çorbası yaptınız bilmiyorum da.
Suyunu her zaman az koyun kenarda kaynamış suyunuz olsun mutlaka ekleme yaparsınız ona göre yani birden suyunu dökmeyin madem.
Veya fazlaca un kavurup bir kavanoza koyun soğuyunca. Böyle sorun yaşaynca hemen bir kasede su ile açıp ilave edersiniz.