Merhaba anneler, oğlum 3 aylık bu aya kadar silikon uç kullanıyorduk. 1 haftadır normal meme emiyor. Ancak 2 gündür memeyi emmek istemiyor 3 dk 5 dk zor emziriyorum. Biberonla verince sütümü içiyor. Beni emerken huysuzlanıyor, ağlıyor. Ne yapabilirim?