ya kızım 8 ay 16 günlük ilk zamanlar güzel gidiyordu yiyordu ek gıdayı şimdi yemiyor ağlıyor ağzını kitliyor kaşığı görünce ne denediysem olmuyor sinirlerim çok bozuluyor oturup ağlıyorum resmen ya neden böyle yaşayan atlatan varmı ne yaptınız ne olur bişey söyleyin sadece anne sütü alıyor yeterli olur mu onun için gıda olarak