Biprensannesig Özelde bir psikiyatrist görse iyi olur ama özellikle çocuk be ergen psikiyatristi olmasına dikkat edin hangi bölgedeyseniz yakınsak yardımcı olurum aylarca yetişkin ile zaman kaybettik çünkü, dürtüsellik olabilir boşa oyun terapisiyle zaman kaybetmeyin belki bir tanı alınır ekstra tabi ki terapi uygulanır. Bizde var dehb yanlarından dürtüsellik ilaçla sakinleşiyor hareketlerini biraz daha kontrol altına alıyor elbet de ilerisinde terapiye de ihtiyaç olabilir ama önce tanıyı almak fayda verir sizde yorulmazsınız çocuğunuz da etiketlenmez gerçekten çok yorucu bir süreç yıpranmadan çözmek en güzeli 😇