Ayca922 Emzirme döneminde diyetle kilo veren var mı? Varsa tecrübelerini bizimle paylaşırsa çok sevinirim
Sedanurrrt Ayca922 ben verdim emziren anne diyeti yaptım 79 la doğuma gittim cıktığımda 68 dim. Diyetle 62 ye kadar düştüm şu an
E_Defne kucukmelek_ canım ben dogumdan sonra 78 den 70.5 düstüm tabi doguma gittigim kiloyu demiyorum 78 10 gn sonraki kilom ne yaptın diye sorarsan aralıklı oruc ve aksam yemegi olarak kabak yemegi tarator sulusu farketmez
Ayca922 Sedanurrrt emziren anne diyeti ben de yaptım fakat çok yavaş verilmiyor mu bu şekilde. Ben çok yavaş verdim birkaç kilo. Sonradan da verdiklerimi de aldım
Sedanurrrt Ayca922 emzirirken çok hızlı kilo vermek iyi bişey değil sütü etkileyebilir zaten genel olarak hızlı kilo vermek iyi değil diye biliyorum