Kızlar merhaba. Uzun yıllar panik atakla mücadele ettim ancak ilk defa dün geceki gibi bir durum yaşadım. Kısaca anlatmaya çalışayım.
Kalp çarpıntısı şeklinde başladı kalpte sıkışma olarak devam etti buna alışıktım zaten uyursam geçer deyip yattığımda içimden aşağıya kadar sıcak bişeyler boşalıyordu ve vücudum elektrikleniyordu. O his varken yine kalp çarpıntısı. Sonra kaybolup 10 dk sonra yine aynı şekilde kalpten mideye, mideden kasıklara doğru akan sıcak bişeyler idrarımı tutamayacak hissi ve karıncalanma… böyle bi döngü neredeyse 3 saat sürdü. Acile gittim ancak kalp tetkiklerinde hiçbir sorun görülmedi.
Size danışmak istediğim daha önce böyle bi atak geçireniniz varmı? Bu anlattığım hislere dayanarak başka hangi bölüme kontrole gidebilirim?