Kızlar kızım Kasım 15 de 2 yaşında olacak inşallah. Bir haftadır burnu aşırı akıyordu. Son 2 gündür akıntı kesildi tıkanıklık başladı cok fena şekilde. Dün gece nefes alamıyordu resmen. Bugün eczaneye gittim. İzotonik su verdi. Yanlız sorun şu ki ben beceremiyorum çok korkuyorum sıkamiyorum ya zarar verirsem diye kendiside zaten kıyametleri koparacaktir. Ne yapayım kızlar her bir burun deligine bir şırınga dolusu mu sıkayım. İşlemden sonra rahat nefes alabilecej mi🥺🥺🥺 geceleri tıkanıklık oluyor genelde. Günde kaç defa uyguliyayim