https://www.instagram.com/p/B5pPSIZHdlT/?igshid=xuqaphnkrqn1
burda bir arkadaş aşıların tarihi yaklaştığı için yapıyorlar demişti yanlış hatırlamıyorsam eğer şimdi kafam iyice karıştı
kızım daha 7. ayında ama kararsız kaldım ne olacak böyle kızlar yaptırmalımıyız yaptırmamalımıyız yani