Unhappy_mommy Kızlar dikkatimi çekiyor kızım 7 aylık ve sürekli kulağıyla oynuyor ve geçen kulağını yırtmış ama sürekli oynamaya devam ediyor acaba canı mı açıyor diye düşünüyorum. Bulunduğum şehirde çocuk doktoruna sıra almak çok zor başına gelen varmi?
PamukPrensesannesii Unhappy_mommy Sağlık ocaklarında da kulak içine bakıp kontrol ediyorlar. Çocuk doktoruna sıra yoksa oraya gidin
EmineYilmaz Unhappy_mommy diştendir ama sizin yerinizde olsam bi acile götürürüm içim rahat etsin diye baksınlar kulaklarına
Feridece28 Unhappy_mommy benim oğlum da yapıyor diş çıkarırken kuklalarda çok sancı oluyormuş, ondan yapıyor olabilir demişti doktorumuz
mini_ada Unhappy_mommy benim bebeğimde öyle doktor kendini rahatlatma iç güdüsü gibi bişey demişti haberiniz olsun