Doğum yapalı 26 gün oldu 20 gün boyunca sütüm çok güzel geldi hatta akıyordu göğsümden hep memeyi bırakınca ve bir haftadır sütümü sağmıyorum sadece her istediğinde emziriyorum ama sanki azaldı gibi geliyor emiyor 6-7 dk bir göğsü sonra ağlamaya başlıyor gaz mı açlık mı anlamıyorum ama tekrar aranıyor diğerini veriyorum gene aynı şeyi yapıyor sanırım doymuyor mama yaptıgımda hiç öyle tepkiler vermiyor rahatlıyor ve uykuya dalıyor bir hafta önce memede uyuyup kalıyordu, önceden emzirme sonrası sağdığımda 30-60 cc çıkardı şu an çok çok az damla damla akıyor gün içinde doyuyor uykuya geçiyor ama geceleri hiç doymuyor dün 60 cc sağdığım sütü verdim ayrıca 60 cc mama içti üzerine gene emzirdim anlayamadım mideleri bu kadar büyük mü ve hiçbir şekilde kusmadı çişini de mutlaka 5-6vkez yapar 2 de kakamız olur sizce her şey normal mi ben mi abartıyorum ekstra olarak süt yapan şeylerden tüketiyorum ama gene de tavsiye edeceğiniz varsa yazabilir misiniz