Bebeginannesi123 ben kesmedim canım kendi rededtti. Bı ara sıkıntılı bı sürece girdik ne beni emmek istiyordu ne mama yiyordu o tercih sureciymis ben o surecte olabildiğince memede tuttum aç kalmasın diye bı yudumda olsa emzin diye yürüyerek yada müzikle falan emzirdim e tabi mama geri planda kaldı haliyle boylelikle de mamayı bıraktı benimle devam etti ben o zaman mamayı zorlasaydim beni bırakacakti. Yani o süreci degerlendirdim yoksa kendim özellikle bıraksın diye bişey yapmadım hatta sütüm az diye bırakınca çok üzülmüştüm