Adetime 1 gün gösteriyor bazen 1-2 gün erken gelebiliyor bugüne kadar hep ped kullandım ama memnun değilim kaşıntı sızma filan tampon deniyeyim dedim şuan adetim başlamadı ama öncesinde önlem almak amaçlı bugünden koydum ama rahatsız ediyor otururken ben mi koymayı beceremedim yoksa adetim başlamadı henüz diye mi anlamadım siz nasıl kullanıyorsunuz aynı şekilde oluyor mu?