Erenela_ 17 aylık oğlumda da var. Çocuk doktoruna götürdüm. Kortizonlu bir krem verdi. Beş gün onu kullanıp bıraktık. Bir de nemlendirici yazdı. Sabah akşam tüm yüz ve vücuduna onu sürüyoruz. Hassas bir bebekmiş. Paketli gıdaların içindeki koruyucu maddeler, vücut jeli, şampuan, kullandığın çamaşır deterjanına kadar birçok faktör sebep olabiliyormuş bu duruma.