MerveKantekin23 ben de çok üzüldüm, çok garip oldum ilk gece uyuyamadım hatta zalimlik yapıyorum dedim kendımı suçladım.Eşim destek oldu böyle düşünme etme diye. O gece gercekten çok güzel uyudu ben de dedim kendısı de rahat edemıyordu demekkı öyle öyle alıştık ikimizde. Benım horlama problemım de var aşırı sık uyanıyordu garibim benım yuzumdenmiş