Herkese selam bebeğim yaşına girmek üzere 11 ay 8 günlük.
Gün içinde meme gece yatarken mama takviyesiyle ek gıdaya kadar geldik, 5.5 ayda başladık hiç püre vermedim taneli herşeyi yedi hiç bir zaman zorlamadı beni diş çıkarma dönemleri dahil.
4 aydan beri diş cıkarıyoruz.
Bamya,bezelye aklınıza gelebılecek ne varsa herşeyi gayet güzel yiyordu.
Son bir aydır yediği hiç birşeyi yemiyor,muhallebiler,çorbalar yemekler hiç birşey. Tek yediği tarhana çorbası,yayla çorbası ve boncuk makarna ve yoğur (boncuk olmazsa onu da yemiyor)
Aç kalsın yer dedim yok, meme vermicem zannediyo ondan mı yemiyo dedim emzirdim sonra yediriyim dedim yok. Makarnanın şeklinden bile ayırt edip yemiyor.
Hergün çeşit çeşit şeyler yapıyorum, acaba tuzsuz olunca tadsız oluyo ondan mı dedım bızım yemeklerımızden az az vermeye çalıştım onu da yemedi. Açlıktan bayılcak memeyle doymuyo ama asla yemıyor da, bacagıma yapısıp ağlıyor.
Bu durum geçici mi kalıcı mı, yaşayan var mı normal mi bilmiyorum.
Sabah kahvaltıda sade pankek baska bırsey yemıyor, her sabah sadece pankek. Bugun ıcıne muz koydum aglıyor aclıktan ama yemıyor.
Nolur geçici diyin bana ben yıldım artık herün aynı çorbayı vermekten, hergun makarna yedırmekten noldu bu cocuga anlamıyorum.
Eliyle yemesine de müsade ediyorum,çatal aldım kaşık aldım verdim belkı heveslenır onunla yer dıye agzına attıgı gıbı gerı cıkartıyor.
Etrafımdakıler bir süre ver mama bısey olmaz bır sure sonra duzelır kendını yıpratma dıyor, doktor sakın mama verme yemek yemesı lazım dıyor, benımkı aclıktan benı yiyor
anneler desteklerınızı beklıyorum 🙏🏻