Merveeofs Eşimin arkadaşıyla eşini davet edicez ilk defa gelecekler evimize. Abartısız, şık ve bebekle rahat yapılabilecek bir menü istiyorum sizlerden 😊
beyzacmvrc Merveeofs mercimek köftesi veya makarna salatası, katmer poğaça, hazır yufka böreği, gelin pastası veya ıslak kek
2bebek_anne-si Merveeofs milföyü küçük küçük kare kare kesip tavada arkalı önlü gözleme gibi pişirip üzerine tereyağı sürebilirsiniz tuzlu kurabiye sigara böreği birde basit bir şerbetli tatlı yada sütlü tatlı olabilir
Deletedmom_82 Merveeofs cörekotlu kurabiye çok güzel oluyor tatlı olarak da Etimek pastası ağlayan kek profiterol olabilir
tomvejerry Merveeofs akşam çayına gitsem imkanı yok yemekten sonra burdaki yazılanları yiyemem 😅bence kek ve yanına çerez gibi birşeyler yeterli az olur derseniz tuzlu kurabiye yada fırın sütlaç yapabilirsiniz
Merveeofs beyzacmvrc yemek sonrası olacak ya daha çok tatlı pasta kurabiye tarzı bir şeyler düşündüm ya
Merveeofs 2bebek_anne-si yanii yemek sonrası oluyor ya zaten daha çok pasta kurabiye falan düşünmüştüm ben aslında. Sadece öyle olmaz mı acaba
beyzacmvrc Merveeofs o zaman bence bir rulo pasta olabilir muzlu. Yanına da tatlı tuzlu kurabiye. Aynı hamurdan hem tatli hem tuzlu kurabiye yapılan tarifler var hamuru ikiye bölüp birazina şeker kakao diğer hamura biraz daha tuz eklerseniz
Merveeofs tomvejerry dimi yaa tanisma amaçlı çaya gelecekler sadece ben de kek kurabiye vs diye düşündüm zaten 🫢 ayy sütlaç hiç aklıma gelmemişti bu arada pratik ve mantıklı 🩶🩶🩶🩶