atiyes Ege45 ben sürdüm üst dişler çürüdü bence hiçbir şey yapma. E bebekten kehribar kolye almıştım baya iyi geliyor dene istersen
Asyaveannesi04 Ege45 biZ tedagil kullanmıştık jel çok önerilmiyor, birde eline pırasa sapı, yeşil soğan vermiştim çok kolay çıktı dişlerimiz
GokceMom_ Ege45 benım eşimde almıstı sürmüştüm ama doktor önermedi ıcınde anestezi varmıs uyusturdugu ıcın onermıyorum ben dedi tetagil önerdi bize
Mrv-nil atiyes ne zaman çürüdü Arkdaşım kullandı memnun bi sıkıntı olmadı bende ondan tavsiye ile kullancaktm
Ege45 Günü kurtarmak için bir iki kere sürdüm ama internetten nurse harveyin diş jelini söyledim temiz içerik