fik kızım da emzik almamıştı, onda ısrar etmemiştim çünkü rahat bir bebekti uykusu fln, emzik çok aramamıştım. Şimdi oğlum 6 aylık doğduğundan beri emzik almıyor o da. Ama aşırı zorluyor, emme refleksi çok fazla, uyku için her şeyi taşı bile emebilir ama emzik asla 😄benim mememde uyuyor, emzik alsa uykularımız bölünmeyecek ama gelde bunu küçük beye anlat 😄 almayan bebek almıyor valla kişisel bişey herhalde bu ☺️