Kızlar Perşembe günü idrar testi yaptım pozitif cuma günü yaptım oda pozitif cuma günü kan verdim bugün sonuç aldım negatif çıktı kanda bide idrar testi aldım oda negatif tekrar doktor kan aldı yarın gel sonuca bakalım dedi ilk pozitif çıkıp sonra neden negatif çıktı ya kaç aydır deniyoruz 😢😢😢