Papatya-bahcesi Slm anneler , Erkek bebek Boy 72 cm Kilo 9.800 Ebe biraz fazla dedi ama sadece anne sütü içti, şimdide ek gıdaya geçicez obez olmaması için dikkat etmem lazım, sizde durumlar nasıl?
Iremylcnkya07 Papatya-bahcesi benim kızım 1 yaş 9.600 maşallah çocuğunuza zaten ek gıdaya ilk 3 gün kurslı ve tadım olarak başlıyorsunuz tadımlar da uzun sürüyor ekstra kilo alacağını zannetmiyorum
mom-1 Papatya-bahcesi öyle bisey yok nasıl ebe öyle konustu ki? Sadece anne sütü alıyosa obezite riski yok ayriyeten bebegim 4 aylık 7400 kilosu sizinki gayet normal
-AlyaMom Papatya-bahcesi az önce doktordan geldik 6 ay 14 günlük kızım 70 cm boy 8400 kilosu geldi sizinki de gayet normal bence erkek bebekler daha iri oluyor genelde. Birde doğum kilosu da çok önemli bizim ki 3200 doğdu sizin bebeğinizin doğum kilosu kaçtı ?
albusdumbledore Papatya-bahcesi benim oğlumda 5.5 aylık 9.500 kg bir sıkıntı olmaz dendi bize anne sütü aldığı için zaten hareketlenmeye başladı emekledikce boyu uzadikca falan dökülecek o kilolar merak etmeyin
Papatya-bahcesi semana30 Iremylcnkya07 bizim biraz ırsi babası, baba tarafı çok uzun ve yapılı, önemli olan saglıklı olması, çokmu emdiriyosun dedi bende 1 meme emdirip 2.30 saat sonra 1 meme bu şekilde yaptım hep
semana30 Ebe niye öyle bir şey demiş ki? Sadece anne sütü ile beslenen bebeklerde obezite riski çok düşüktür diye biliyorum. Ayrıca boyuna göre kilosunu değerlendirmek de gerekmiyor mu? Bana normal geldi de
Papatya-bahcesi semana30 obeziteyi ebe demedi , ek gıdaya geçince olur mu acaba diye ben düşünüyorum, çünkü yoğurt veriyorum mesela limitini bilmiyo 3-4 kaşıkta duruyorum
Iremylcnkya07 Papatya-bahcesi bence kilosuyla çok sıkıntısı yok ya çünkü bebek emeklicek yürücek o zamanlar ister istemez verir aktiflikten
Papatya-bahcesi hnnl ay yanlış mı yazdım acaba diye baktımda ebe demedi ben ek gıdaya geçince olur mu diye düşündüm
Papatya-bahcesi mom-1 obeziteyi ben diyorum anne sütü içti o zaman obez olmaz çocuk ek gıdada çok yerse olur mu diye düiündüm
mom-1 Papatya-bahcesi yok zaten bi ay tadım yapıyo genel olarak yine anne sütü alcak 7 8 aydan sonra ek gıdayla kilo alım baslar