Hazelinannesi Boşverin doktorun dediklerini ağlayıp üzülmeyin. Sadece emzirin. Stres ve üzüntü sütü azaltıyor biliyorsunuz. Emzirin bezlerini takip edin. Benim bebeğim 3,5 aylık ve hiç emziremedim maalesef. Sağıp veriyorum o da çok azaldı. 2 öğün süt diğer öğünler mama şeklindeyiz. O yüzden emzirebilen tüm anneler emzirmeye devam etsin istiyorum. Sütünüz bol olsun ...