Kızım 6 ay 10 günlük oldu 4. Aydan itibaren sütüm olmadığı için ek gıda alıyor ama 4 5 gündür kabus yaşıyoruz yemiyor kaşığı ağzına sokmuyor çıldırıyor ağlaya ağlaya yiyor yerken gazını çıkarmak için sürekli kendini sıkıyor ve yediklerinin hepsi geri çıkarıp kusuyor ve tekrar basa sarıp yeniden hazırlayıp yedirmeye çalışıyorum ne yapacağımı şaşırdım bu yaşadıklarımı biberon maması verirken yaşamıyorum onda gazını çıkarırken kusmuyor ek gıda yerken kusuyor