Gzdeeee Emziriyorum tek göğsümün yan kısmında sarı uçuk gibi iltihap olusmus çok can yakıyo başına gelen varmı hangi krem iyi gelir doktoruma ulaşamadım
SCerenY Gzdeeee kantaron yağı göğüs yaralarına çok iyi geliyor. Hiç bir ilaç beni iyileştirmemişti sadece o iyi gelmişti
Mikmik_ Gzdeeee ah öyle muzdaribim ki ben de bu göğüs yaralarından 😔 garmastan pomad çok iyi geliyor, mikrodalgada 1-2 dakika soğanın cücük kısmını közler gibi yapıp göğsüme de koymuştum göğüs pediyle o da çok iyi geldi bana