sahrasule bnde 3 yaşında kızıma hamileyken biraktrdim. Artık büyüdün gel yanıma sarılıp birlikte uyuyalım demstm. Başlarda tabiki kabul etmedi ağladı. Ama zorla ağlıyordu yani bariz belliydi 😂 bende aldırmadım takı gerçekten ağlayana kadar snra ayağıma aldım . Ama yılmadım her akşam aynı şeyi syledim . Hadi gel Birlikte uyuylim diye. O da yaklaşık 1,5 hafta kadar direndi . Snra kendi yanıma yatmaya başladı smdi hep kndi uyuyir gündüzde gecede şuan 3,5 yaşında 🧿