Merhaba annelerim. 7 ay 8 günlük bir kızım var. Mamayla besleniyordu.doktorumuz artık mümkün olduğu kadar az mama 8, çok ek gıda dedi. Akşam 12 de son mamasını içiyor uyurken.sabah 8-9 gibi de kahvaltı etmesi gerekiyor. Ama bir kaç kaşık yedikten sonra bırakıyorum. Genel olarak çok iştahlı değil zaten ama kahvaltı en önemli öğün. Tavsiyeleriniz var mı ?