Balpetegim55 Kizlar bu hapı kullanıyorum üç aydır adet olmuyordum bıraktım iki gün içinde adet oldum ama bugün 5.gun hala devam ediyor ve karnım ağrıyor normal mi acaba böyle
Cansubuglem Bugün doktora gittim bende kullanıyorum ve 3 yıldır adet olmadım normal dedi cerazette adet olmaya engelmis
Balpetegim55 Cansubuglem 3 yıl mi nasıl dayandıniz ben 3 ayda pes ettim biraktim amA bu sefer de bitmiyor
Cansubuglem Şimdi yarin sağlık ocağına gidicem ebeye soracağım 21 günlük icilip 7 gün birakilanlar var onu soracağım o şekilde olabilirsem devam etmek istiyorum ama olmazsa bırakacağım bende artık iyice şişlik yapmaya başladı