Ya ben anlamıyorum adı üstünde 2 iç el neden sıfır fiyatlarını yazıyorsunuz üstüne resmen kar ekliyorsunuz 6 bin tl kim veripte alır kabanı akıl fikir var 6 bini olan insan 2 elini mi alır çoğu insan zaten durumu olmadığı için 2 el bakıyor sadece bu değil dolap uygulamasında da aynı bahaneleri ise e sifir fiyatı şöyle kimene sıfır fiyatından daha uygun olduğu içim zaten 2 ci ele bakılıyor tepki gösterincede sanane banane alma ozaman olur mu böyle ya