ElifZynep54 Ben braun kullandım kullanırken bacaklarım da koltuk altım da tüy bitti nerdeyse hatta cildim de prüsüzleşti ama hamilelik doğum falan derken 2 yıldır bıraktım bacaklarımda hala çok çoook az tüy var ama genital bölgede bir işe yaramadı ben de