Zlhaanne 16 aylık oğlum kahvaltıda ekmeksiz tereyağı istiyor ve hergun fazla tüketiyor vermemeye çalışıyorum illa onu istiyor zararı olur mu
tomvejerry Zlhaanne yani tereyağı yetişkinler için bile fazlası zararlı damarları tıkar Allah korusun bence dikkat edin bide ekmeksiz daha kötü
Prensesannesi38 Zlhaanne kahvaltıya koymayın direk 16 aylık pek fark edemez unutur yani birkaç gün koymayın görmesin
Laden Zlhaanne her şeyin azı yarar çoğu zarardır. Zeytinyağı dışındaki yağları sağlıklı bulmuyorum ben ya
Zlhaanne Prensesannesi38 hiç birşey yemiyor onu verip gibi yapıp peynir falan veriyorum sonra arkasına onu veriyorun öyle yiyor anca
Zlhaanne Laden köyden bildiğimiz yerden alıyoruz ama yinede için rahat değil sürekli onu yemek istiyor
Zlhaanne tomvejerry tabikide görmese unutr ama o olmazsa hiç yemiyor bende önden onu verip kandırıyorsun peynir yumurta ardına tereyağı veriyorum yoksa hiç birşey yemez
Laden Zlhaanne yine de eriyen bir yağ. Tereyağ hiç tüketmedim ama içimizde de donup kalır gibime geliyor. Bir şekilde unutturun hiç olmadı azaltın miktarını