Valla hic kimse istemez sizi cok iyi anliyorum
Malesef bu kervanda bende varim sigarayi kirip 3 4 duman alip atiyorum emzirip uyuttuktan sonra iciyorum ki bir dahaki emme zamanina kadar biraz etkisi gecsin diye boyle bir yol buldum bende keske hic icmesem keske ama bazen psikolojik olarak kendimi cok kotu hissettigimden az biraz kendimi kandirmayi basariyorum umarim tamamen birakiriz