Semakaya5858 Cuma günü duruşma oldu anlaşmalı boşandık ama birde dilekçe vereceksiniz dedi hakim istnaf dilekçesiymiş sanırım aynı anda mı vermek gerekiyor acaba yoksa aynı gün içinde ayrı verebilir miyiz
Ecevren Dediği şey istinaftan feragat dilekcesidir. Suan tam anlamıyla bosanmıs sayılmazsınız, istinaftan feragat dilekcesi verirseniz hakim kararı kesinlestirir. İkinizin aynı anda vermesi daha iyi olur