Kızlar 10 aylık olduk sanırım sütüm yetersiz yani damla damla geliyor. Doktorumuzda sabah ve akşamları devam sütü verebilirsiniz diyor ama ben biberona alistiramadim. Zaten devam sütünü de içmiyor ama nasıl bir yol izlesem ? Evde lansinoh marka biberon vardı ağzına almasıyla öğürmesi bir oluyor…
Bardakla verdim üstüne başına döküyor 😖