Günaydın kızlar kızım sabah 5 de kalktı elinde ayağında bildiğin kına vardı acaip kokuyo yani korktum ilk görünce internete baktım rüyada farklı alemde gezinmek fln diyo bide bitane mantar enfeksiyon olabilir diyo eşim acile gidelim dedi gittik batikonla çıktı mantar değilmiş doktor da bişey bulaşmıştır diyo gece yatarken yoktu yüzde yüz eminiz yani başına gelen varmı ya 1 aydır çocuk bi tuhaf zaten deli gibi ağlıyo kafasını yerlere vuruyo tüm gün böyle hiç iyi değil sağlıksal bişey de yok bi okutsakmı napsak 2 yaşında bişeyler musallat olabilirmi çocuklara tedirgin olduk