alya00 Arkadaşlar bebeğim 6 aylık su sürekli genzine kaçıyor suyu alıştrma bardağı ile mi veriyorsunuz görsel varsa ürünün atarsanız çok sevinirim. Korkudan su veremiyorum bebeğime
Meryemgundogdu alya00 normal bir biberon tarzı suluk almıştım deliği küçük olan onunla gayet rahat içiyordu
Hulya0129 alya00 benim ufak biberonum var su için onda veriyorum suyu sevmiyor ya 😂 bı aşkla saldırıyor mama diye tadını alınca püskürüyor 😅 bı ara zemzem vermiştim onu içmişti güzelce yoksa içmiyor
egedenizi20 alya00 avent in küçük suluğu ile verdim ama onu pek sevmedi muckhin akıtmayan suluk aldım hem diş kaşıyor hemde su içiyor çekmeyi de hemen öğrendi ama marka çok iyi asla akıtmıyor yere düşse vs bile
beybiliko alya00 mama verdiğim için biberona alışkındı önce biberon ile verdim, sonra munckin suluk ile verdim, suluk ile çekmeyi o aylarda yapamıyordu, sanırım 8. aya doğru suluğa geçtik