Gerçekten bir yardım bir fikir istiyorum sizlerden Kızım 2 yaşında bizim yüzümüzü yırtıyor hırçın sürekli ağlıyor ama sürekli onu mutlu etmek için herşeyi yapıyoruz asla memnun olmuyor. Yemeklerini o kadar zor yiyor ki görseniz halime acırsınız mama sandalyesinden sürekli kalkıyor sandalyede deniyorum gene aynı zar zor oyunla yediriyorum o kadar zor yiyor ki ne yemek ne kahvaltı hepsini zorla yediği şeyler zaten iki üç bişey asla çeşit yemiyor kızmiyim sakin kalayım diyorum yok olmuyor. Yemiyor, içmiyor durmuyor mutsuz mız mız artık ağlamak istiyorum hiç bişey yoluna girmiyor o kadar gerildim ki artık gün bitiyor ertesi gün nasıl oyalayacağım ne yapacağım diye düşünüyorum