elif-dogan06 Merhabalar oğlum 9 buçuk aylık ama asla emeklemiyor ben her şekilde destek oluyorum oyuncak ilgi çekici şeyler koyuyorum ama yüz üstü yatıp ağlıyor asla çabalamıyor neden olabilir acaba var mı böyle olan
Meryemgundogdu elif-dogan06 bazı çocuklar birden yürür bazıları emeklemeyi sever emekler bence sağlıkla alakalı bir problem yoktur her çocuk kendine özel çok takılmayın illa bir gün yapacak😊
Hulya0129 elif-dogan06 karışmayın siz bı yerde okumuştum bebekler emekleme zamanı korkup tekrar etmekten kaçınıyor sizin farketmediginiz bir zamanda denemiş ve korkmus olabilir arkadaşımın bebeği 1 yaşında direkt yürümüştü sonradan emeklemeye başladı 😂
benimbebegim elif-dogan06 Bende her şeyi yaptım emeklemeyi valla ama popo üstü kaydırarak her yere gidiyordu
elif-dogan06 atlassmoms öyle Tabiki ama bir doktor var YouTube dan videosunda bu aylarda emeklemesi gerekiyor yoksa bir doktora götürün diyordu aklıma takılıyor başka hareketlerinde bir şey yok çok şükür
elif-dogan06 Meryemgundogdu inşallah çok şükür emekleme haricinde sağlığında bir şey yok önemli olan bu Tabiki inşallah bir anda yürürüz bizde 🤗
atlassmoms elif-dogan06 doktorlar bazen abartıyor sağlığı yerindeyse gerisi önemli değil ben 1 yaşımda hem emeklemişim hem yürümüşüm mesela
elif-dogan06 Hulya0129 olabilir aslında evet bir ara deniyor gibiydi 8 aya yakın sonra bidaha olmadı bakalım ne zaman isterse artık
emreozdemir elif-dogan06 emeklemek yürümek için şart değil desteksiz oturuyorsa emekleme olmadan da kalkıp zamanla yürür :)
missniso elif-dogan06 benim bebeğim de emeklemedi 1 yaşından sonra yavaş yavaş yürümeye başladı şu am 18 aylık koşuyor ve aynı zamanda emeklemeyi öğrendi yeni emekliyor gayet sağlıklı bir çocuk her çocuk emeklemez emekleme gelişim basamağı değildir