Asel_50 3 aylık olduk bir ay sonra kaşık mamaya geçersin diyorlar kilosu su an iyi 6 100 ,2 900 doğmuştu . Kaşık maması hakkında bilgim yok o da bildiğin mama yerine mi geçiyor besleyici oluyor mu acaba
[silindi] Asel_50 Bebeğiniz sizi emiyorsa kilosuda iyiyse hiç gerek yok. Doktorunuz yönlendirmediği sürece başlamayın.
Merve11_ Asel_50 Kaşık mamaları ek gıda yerine geçer. Ek gıdaya 6 aydan önce başlamayın, kabızlık yapar, iç organları yorulur. Lütfen uzmanları dinleyin, çevrenizi değil.
aynurk Asel_50 anne sütü hiç yoksa 4 buçuk ayda başlattı benim dr sebze suyuyla sade devam sütü içiyordu ondan
ozlemsenel Kaşık maması biberon mama yerine geçmez canım. KAşık mamalar kavanoz mamalar falan ek gıdadır. Yani ek gıda adı üstünde ana gıdasına sütüne ek olarak vereceksin. Ama acele etme 6 ayını doldursun yle başla erken başlamak zararlı
yaseminkarakurt [bilinmeyen] Daha erken ya 1 ay sonra değil 6 aylık olunca başlayın öylesi en sağlıklı ve garanti olanı. Kaşık mama adı üstünde kaşıkla verilen muhallebi, tahıllı mama.Devam sütü yerine geçmez
gulay_atmc kaşık mamaları ek gıda mama yerine geçmiyor 6. aydan sonra 1 öğün verilebilir ama daha erken ek gıda vermeyi önermiyor doktorlar