Bu eve taşınalı ancak 2 sene oluyor 1 100 den bu sene 2 50 yaptı dün de ariyormus evi satıyorum çıkın diyormus hatta başka bi evi daha var bu kisinin ona da aynısını demiş eşimin arkadaş oturuyor o evde de neden bu kadar vicdansız bu insanlar tam kış girerken denecek şey mi bu bide ha diye evde bulunmaz tam okul zamani yani cikmiyoruz deyince hemen çıkarabilir mi sorum bu